26 Nisan 2017 Çarşamba


Merhaba Ben Çağla ;)
İstanbul Doğma Büyüme Aslen Azerbaycan'lıyım
Bodrum Gümbet'te Yalnız Yaşıyorum 25 Yaşındayım  Kova Burcuyum…
175 Boyunda Buğday Tenli Sarışınım… Temizliğe Bakıma Ve Gizliliğe Önem Veren Bir Bodrum Gümbet  Travesti ' siyim
Partnerlerimi Bir Kerelik Değil Daimi Görüyorum Onun İçin Baştan Savma SEKS yapmıyorum
İşimi Hakkıyla Yapıp Partnerlerimle Uzun Süre Arkadaş Gibi Görüşmeye Devam Ediyorum
Sıcak Kanlı Cana Yakın Biriyim...
Gerektiğinde sert gerektiğinde soft tavrımı ve her daim vucudumun ateşini kullanmayı severim
karşımdaki insan'dan aynı özveriyi beklerim.
Teslim olmanın diğer ismi ''Güvenmek'' olduğu günümüzde
birbirimize sonuna kadar güvenip, sıcaklığımızın şehvetinde
alev alev yanıp, en çılgın fantezilerimizi hayata geçirip, sınırsız
olmanın dayanılmaz hafifliğine kendimizi bırakıp benim
dünyamda beni yaşamaya ve seni yaşatmaya, dolayısı ile
mutlu olmaya var mısınız?
( İstege gore AP olabiliyorum Evli Çiftlerle Görüşme Yapmaktayım ) muğla bodrum travesti'siyim

#bodrum #gümbet #muğla #travesti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bodrum Travestileri Gümbet